کارت جشن تولد پیتر پن و تینکر بل

25،000 تومان

موجود

  • شامل 1 فایل PSD پشت و رو کارت جشن تولد در کنار هم
  • کیفیت بسیار بالای کارت دعوت
  • قابل چاپ بر روی کاغذ A4 یا A5
  • کارت 2 لت جشن تولد کاملاً لایه‌باز
  • امکان جابجایی کلیه شکل‌ها و المان‌ها
  • امکان تغییر نوع فونت و سایز فونت
  • روش استفاده آسان
  • فایل PSD قابل ویرایش در فتوشاپ
مقایسه
شناسه : Birthday-Cards-010 دسته بندی ها: , برچسب ها: ,

کارت جشن تولد لایه باز

به کمک این فایل لایه باز که در آن متن کارت دوت جشن تولد نوزاد و کودک درج شده است می‌توانید کارت دعوت اختصاصی خود را داشته باشید. می‌توانید اسم کودک و محل برگزاری جشن و آدرس و بقیه مشخصات را به سلیقه خود وارد کنید و حتی عکس نوزاد یا کودک خود را نیز در محل مشخص شده قرار دهید.

پس از آن با ذخیره فایل به صورت jpg می‌توانید از آن برای اشتراک گذاری در شبکه‌های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام و غیره استفاده کنید و یا فایل را به نزدیک‌ترین مرکز چاپ برده و به تعداد مورد نیاز خود از آن پرینت کرده و در اختیار مدعوین قرار دهید.

این فایل در ابعاد کاغذ A4 طراحی شده است. بنابراین می‌توانید آنرا از وسط تا کرده و مانند همه‌ی کارت دعوت‌ها دو طرف آن که شامل متن دعوت و عکس کودک هستند را به طرف بیرون قرار دهید و طرف داخلی کارت را سفید باقی بگذارید. همچنین می‌توانید یک عکس کودک خود را در میان آن قرار دهید و یا به عنوان چاپ پشت و رو طرف داخلی کارت با عکس چاپی کودک خود بپوشانید.

تابستان و زمستان ندارد. هر زمان که بخواهید، زمان جشن شادی است و چه بخواهید جشن تولد بگیرید و چه جشن های دیگر مثل عروسی یا بی بی شاور، به یک کارت دعوت جالب و زیبا نیاز دارید. چیزی که اول از همه باید به آن دقت کنید این است که چگونه می خواهید حال و هوای خود و جشنتان را به دوستان و آشنایانتان منتقل کنید. ممکن است وسوسه شوید که از تکنولوژی استفاده کنید و کارت دعوت آنلاین بسازید؛ اما اگر خواستید از فرستادن کارتهای واقعی لذت ببرید، می توانید از فایل لایه باز زیر استفاده کنید و طرح اختصاصی کارت دعوت جشن تولد خود را بسازید.

  کارت جشن تولد پیتر پن و تینکر بل کارت جشن تولد پیتر پن و تینکر بل

کارت دعوت تولد یکی از انتخاب‌های هیجان‌انگیز در برگزاری جشن تولد است که طبق سلیقه و سن افراد انجام می‌شود. برای دیدن مدل‌های زیبا و برجسته‌ی کارت دعوت تولد می‌توانید دسته بندی کارت جشن تولد را مرور کنید. در این دسته‌بندی انواع و اقسام مدل‌های کارت دعوت جشن تولد آنهم به صورت لایه‌باز و قابل تغییر در اختیار شما قرار گرفته است که بر حسب سلیقه خود می‌توانید از آنها استفاده کنید و دیگران شگفت‌زده کنید.

توضیحات تکمیلی

قطع و اندازه

کاغذ A4

تعداد لت (تا) بروشور

2 لت

رزولوشن

dpi 300

خروجی

Jpg به صورت ثابت

مود گرافیکی

RGB

امکان جابجایی المان‌ها و عناصر

دارد

اولین نفری باشید که دیدگاهی را برای “کارت جشن تولد پیتر پن و تینکر بل” ارسال می کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی

هنوز نقد و بررسی ثبت نشده است.

منو اصلی

کارت جشن تولد پیتر پن و تینکر بل